Nak Lulus Temuduga Kerja Kerajaan ?

Siapa yang tak nak lulus temuduga kerja kerajaan kan. Lulus temuduga kerja maksudnya kita akan dapat kerja tu. Memang best sangat bila dah dapat kerja yang kita idam-idamkan. Tapi ramai lagi yang tertanya-tanya macam mana nak lulus temuduga kerja.

Saya ada tulis beberapa tip la berkaitan temuduga kerja ni. Boleh pergi ke artikel yang cakap pasal temuduga kerja ni secara umum dan boleh dapakan juga 10 tip temuduga kerja.

Panduan ni nampak mudah tapi ramai yang abaikan. Mungkin sebab mudah ramai orang terlepas pandang. Jangan ulang kesilapan yang sama.

Bila pergi interview kerja, pastikan anda bawa semua dokumen-dokumen penting. Jangan tertinggal satu pun. Cara nak pastikan anda tak tertinggal apa-apa adalah dengan buat senarai dokumen yang kena bawa.

Pasal resume kerja, anda mestilah tulis dengan betul-betul. Ayat mesti “power” dan memikat sesiapa yang baca resume anda.

Artikel Menarik Untuk Di Baca :

 

This entry was posted in Blog Pekerja Kerajaan and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s